Klantenservice

Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons. Het is dan ook niet voor niets dat 1 op 3 klanten via een andere klant bij ons terechtkomt. We willen graag dat onze klanten ook tevreden blijven. Mocht u daarom vragen of suggesties hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Telefoonnummer: 03 - 808 64 80
Email: info@sungevity.be

Retouren

Indien u bij Sungevity iets koopt, dan doet u dat via internet. Daarom heeft u te maken met een koop op afstand. U heeft een bedenktermijn van 14 dagen die ingaat op het moment dat u uw product heeft ontvangen, nl. op de dag van de installatie.

Tijdens die periode kunt u zich beroepen op uw herroepingsrecht. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan kunt u ons daarvan op de hoogte stellen via het Europees modelformulier voor Herroeping.

U kunt dit formulier ingevuld mailen naar info@sungevity.be. Wilt u dit formulier liever per brief versturen? Stuurt u in dit geval het formulier naar Sungevity Netherlands B.V., Gedempt Hamerkanaal 189, 1021 KP Amsterdam.

Na ontvangst van het formulier zullen wij zo spoedig mogelijk met u contact opnemen. Zodra wij uw annuleringsverzoek hebben verwerkt, zullen wij binnen 14 dagen het bedrag terugstorten op uw rekening. 

Klachten

Mocht u ondanks onze grote zorgvuldigheid ontevreden zijn, dan lossen wij dat graag zo snel mogelijk op. Dat gaat het makkelijkst door direct met ons contact op te nemen via mail of telefoon.

Telefoonnummer:  03 - 808 64 80
Email: info@sungevity.be

Indien u niet tevreden bent over de manier waarop wij u hebben geholpen, dan kunt u uw klacht nog altijd voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR Platform.

Inschrijven voor een gratis advies
Hier aanmelden